2013. júl. 12.

Fontos!

Sziasztok! Nem, most nem részt hoztam. Ezért is írok nektek. Tudom, elég soká szoktam hozni a részeket, de ez azért van, mert nehéz megfogalmaznom a szöveget. Nem azzal van a gond, hogy nem tudok fogalmazni, mert nem így van. Hanem azzal, hogy a történet más korban, időszakban játszódik, és nem úgy viselkednek benne az emberek, ahogy a mai világban. És ezért szeretnék egy kis időt kérni, hogy megtudjam írni normálisan, elfogadhatóan a 10. részt, mert tervezek bele egy kisebb csavart is. Annyit azért elárulok, hogy elég nagy fordulat lesz. Az, hogy mi lesz benne, az már mind megvan a fejemben, már csak értelmesen le kellene írni, ami nehéz. Remélem ezért nem utáltok meg, de kérlek értsétek meg, hogy nehéz. Most lehet kapok majd negatív hozzá szólást, hogy akkor miért vállaltam? Mert úgy gondoltam tudok nektek valami újat, valami mást mutatni. Úgy érzem sikerült. :) Tehát egy kis szünetet kérnék, ami pár nap, maximum egy hét. Remélem nem pártoltok el tőlem! :) 
Addig is, míg "szünetel" ez a blogom, nézzetek be a másikba, amit szintén írok! KATT! KATT! KATT! Liames blog, remélem ez a "művem" is tetszeni fog! :) 

Renii xx

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó a blogod,nagyon tetszik benne,hogy nem ebben a "világban" játszódik.:) És meg értem,hogy nem könnyű megirnod,néha még nekem sem az! :/ :)

    VálaszTörlés
  2. Dehogy fogunk megutálni! Sőt inkább tűkön ülünk és várjuk az új részt!:D Nagyon jól fogalmazol, briliáns alakjaid vannak és ezt kár lenne elpazarolni avval, hogy gyorsan írsz. Természetesen ez nem egy sablon blog , tulajdonképpen ez egy nagyszerű és egyedi blog. Úgyhogy írd meg nyugodtan , mi pedig nagyon várjuk. Addig is jó írást és kellemes szünetet!
    U.I.- Remélem nem sértő a hozzászólásom:)

    VálaszTörlés